my story begin:)

KEtidaKpuasan RESult

assalamualaikum..salam blogger...salam buat alam semulajadi

tanpa pokok,kite tak dapat oksigen
tanpa oksigen kite tak dapat bernafas 
dengan adenya pokok yang segar bugar menyegarkan lagi udara
fuh nyaman..
okeh ayat aku terabur,,

RESULT?result hape?
SPM??SIJIL pADANG MASYAR?? 
belom lagi..huhu..tapi bakal..
okey baru-baru ni aku dah amik result spm
guess berape aku dapat..?*tak payah nak guess sgt la
agak tak puas hati jugak result yang aku dapat
but still bersyukur..wajar la dapat ciputt je..gi sekolah bukan belajar
duk berGOsip..haa mane la tak ciput..pastu menyesal
dah tak berguna kan..takpe lah dah takdirr

sekarang tengah tension nak sambung mane..
sebab aku rase macam takut nak lalui zaman2 student..
mintak2 la hajat aku nak sambung belajar ditunaikan
ramai yang nak uitm kan
tapi aku rase aku mcm tak boleh
sebab dah ramai straight A's
so,law DIA dah tetapkan..terima saje la kan

pape pon i need your support guys,.pray for me okay,,!!
(Y)peace
kite kan sesama saudara islam..hihi
okeh ler aku nak bersantai,bersenang menjadi budak lepasan spm..hehe
asalamualaikumm

No comments:

Post a Comment