my story begin:)

                   when my fon berbunyi

kringg kringg kringgg..

opss bukan camtu laa..my ringtone opkos laa lagu dalam blog ni..so sweet..saya cut bagi pendek tros korus..
"dapatkah selamanya kita bersama menyatukan perasaan kau dan aku"
saya:hello..
mak:yani masak nasi sat..pastu masak la sambal ayam ke..
ayam dalam peti,ikan bawal pun ade lagi..
okeh..
*terlupe aku hands free dekat ym dan kawan2 aku dengar..*
OMG..malu gilakk..law xdak laki takpa..aiseh..
lain kali kene berhati2

masak punya masak,hasilnya?
maw tengok kaa?
aiseh malu..
malu
malu
.
.
.
.
.
okey okey okeng...tolong diam
shut up..
jangan komen..
yeahh i know nasi ni lembik..haha...sorry
dah ikut dah sukatan,tapi tak tahu kenapa macam ni
tunggu jela reaksi orang rumah..OMG..!!takot..

lauknye pulak??takkan takdak lauk?makan nasi saja ka?
eh dak aih,,,meh tengok lauk pulak..tapi...
pastikan anda tutup mulut sebelum memberi komen..
.
.
.
.
.
tedaaaaaaaaaa..!!
hahaha..sodap tak?ecece..shhh..diam2
dan tiba masa
.
.
makan..nyumm2..tak puas hati nasi jaa..loya jadinye
errr hentam la saja labu..hehe..
selamat makan tengahari..lunch bace doa..
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment