my story begin:)

assalamualaikum..

pejam celik,pejam celik...pejam celik,pejam celik..
dan seterusnya pejam dan celik then pejam teruss..zzzz
tidoq la jawabnye pejam celik pejam celik..

actually aku nak cakap yang aku...
aku...
aku...........
aku..........................
dah masuk 18 tahun..waaaa!!
<<<<saje jer aku neh padahal dah lame masuk 18

tapi kenape ek kadang2 aku rasa aku baru 17??
bile orang tanye aku nak jawab "17"
nampaknye aku tak terima takdir..??
uiksss lariiikkkk gilak aku taip..
kenape aku rase aku muda??ekeke..mude ler SANGETT kan..
bajet je lebih........

dah lame sangat tak menaip,menendang,menekan lappy neh
dah lame tak buat entri,dah jadi kekok lerr PULEKK......
agak MENYEnGALKAN..
larii bonar dah tajok aku nak cite sebenarnya..

just nak cite yang sekarang aku sudah menyambung pelajaran aku
acewahhh macam sambung kat obersis(overseas)..
dengan tak bangganya menyatakan aku masok form 6!!
hehe..bia la korang tak bangga..!!aku kesah??
my life,so ikot suke hati aku laa..

atototo emosi terlebih tak kurang2..
opss panjang sangat dah aku merapu yang menyalahi undang2 bahasa melayu.
ek??aku pun tak paham pe yang aku nak sampaikan..
HAHAHA..

GOT TO GO.......see yaa..assalamualaikumm

No comments:

Post a Comment