my story begin:)

                 bila cinta datang

assalamualaikumm guyss

how are u today?hope fine always..sekarang boley tak nak tanya korang??
ape itu cinta bagi korang?korang pernah alami tak??
hope korang sudi kongsi..saya betul-betul nak tahu..ehek..
saya ni seperti berpengalaman dalam bab cinta ni,WALAUPUN..!!!
walaupun saya tak pernah bercinta tapi jatuh cinta adelah..hikhik..

dulu pernah accept(kate tak pernah)..yela cinta 1 ari mane nye name bercinta
satu hari?yep sebab saya rase tak selesa..maybe i'm not ready.
cinta ni macam mane yer korang?mesti kadang-kadang gembira
kadang-kadang tak kan.
saya juga belajar dari pengalaman kawan-kawan saya bercinta..

ada yang setia ade jugak yang tidak...
bagi saya sesama pasangan perlu saling setia..
tidak sopan menyakitkan perasaan orang lain kan??takut berbalik kepada kita
baru kite menyesal kan..

kalau sudi nak kongsi,komen2 la yer..saya nak tahu jugak perasaan para blogger-blogger kite neh..
jum kongsi..chaww dlu...assalamualaikum.

p/s:cinta tidak salah,tapi terpulang kepada kita yang mengertikannya

No comments:

Post a Comment