oh blog..!!

                                oh blog..!!

my story begin:)

hello guyss..assalamualaikumm..

blog aku bertukar wajah lagi?hukhuk....haha takde yang perasan?yela blog nie takde sehebat blog akak lyssa kan..akak lyssa?haha antara blog yang femes..yelaa..blog dia penuh dengan tutorial untuk semua orang try kan..untuk ape?ape lagi mencantikkan blognye lah..aku pun kadang-kadang gi jenguk blog akak lyssa..kadang-kadang baca entri...sebab bosan..kadang-kadang jugak tengok tutorial..yelah blog aku nak jugak cantek n vouge gituu..tapi takde sehebat akak lyssa..

blog aku tak cantek,anyone can help me..nak jugak blog cantek..nak jugak..nak jugak..korang tolong help-help me yeahh..sekali tolong betolkan bahasa aku..hehe..blog ku tak cantek..ade sukerelawan tak nak tolong hiaskan??or korang tolong bagi idea untuk blog aku nie..aku kekurangan idea dah nak hias macam mane..tolong ea..komen kat entri nie..

kerjasama anda dihargai..terima kasih..assalamualakumm

4 comments:

  1. it takes time to develop a good blog. slow slow kayuh.

    ReplyDelete
  2. hehe..okeh2..slow slow..but i need some suggest from anyone

    ReplyDelete
  3. haha ..cool ...tapi ..memang perlukan masa pun nak buat blog yang bagus ..jd ..apa-apa pun, sabar dan juga usaha :D

    ReplyDelete
  4. yess..chaiyok3!!hikhik..thanx for your advice n very appreciate utk kesudian melawat blog yang x vouge neh.hikhik..

    ReplyDelete