my story begin:)

                       oh tidak wahai lelaki..

assalamualaikumm..

kummm..kumm...serraammm..pzzzzz..

lame tidak menghupdate..tibe2 harini muncul balik..dah macam sumpahan kum kum dah..tibe-tibe pulak aku nie..okey sekarang kite terjah maksud tajuk aku..

harini aku dapat tahu si lelaki pon layan MAK NYAH..eh2 korang tak caye??haa klik SINI ..
















sorry..tersengaja tipu..hehe..takkan nak mengaibkan..tapi kalau korang tengok MASYALLah..hanya tuhan je tahu berapa kali istighfar..aku tak sangka ade jugak lelaki yang kacau mak nyah..dah takde perempuan laen..yep reality aku tahu memang ade..tapi bile dah tengok ramai lelaki duk komen-komen gambar diorang..perhh sentap kott

hope-hope aku tak jumpa lelaki camtu ee..siap mintak servis lagi ngan mak nyah tu..yang si mak nyah tu cakap "law ade 200 nak la,law takde tak nak la."..yang sorang agi lelaki ckp "2k pon sanggup"..perhh gile kott..macam takde pompuan yang ko nak buat bini ek..siott punye lelaki,..

ape nak jadi lelaki sekarang..ish3

aku hanya mampu geleng-geleng kepala..MASYAALLAH..moge2 mak nyah tu diberi hidayah supaya berubah..sebab dia menukar kejadian allah..nauzubillah..ade jugak tgok status dia "saya akan memakai tudung nanti selepas insaf"..dan bermula la komen "songkok or tudung"..hopefully lastly dia insaf..kite sebagai hamba hanya mampu doakan yang terbaik untuk saudara semuslim kite..

assalamualaikumm..

No comments:

Post a Comment