sAnTaI LavEndeR...

my story begin:)

               usaha-usaha

assalamualaikumm..

uish..harini nak ucapkan terima kasih kepade hamba-hamba allah yang telah bace entri aku semalam..dan tolong komen..thanx sebab bagi nasihat untuk blog aku nie..insyaallah aku akan cuba try slow-slow...yelaa tak mudah nak dapat sesuatu yang bagus..mesti kene ade usaha kan..

begitu jugak usaha aku bekerja di tadika AN-NUR  dengan setiap hari berpakaian kurung..sopan itu menantu mak nakk..hehehe..usaha dari kerja aku nie la aku dapat membeli handset atau dikenali telefon bimbit..telefon jenis ape eh?alaa yang murah-murah jer..

3310 ker yani?hikhik..tidak lah..aku nie mane-mane pergi suke bergambar.so fon aku mestilah yang ade kamera..betol tak?ade ke 3310 dapat tangkap gambar??hehe mane tawu fon 3310 orang laen boley tangkap gambar..so aku buat keputusan beli fon SAMSUNG CHAMP...ala rm199 jerr..

walaupun mase tu gaji aku bru dapat sikit..rm180..aku ade lagi simpanan lame..so aku gunekan..dapat jugak beli dengan hasil titik peluh sendiri..bgitu jugak dengan blog..kene berusha baru dapat macam blog-blog yang lawa macam korang-korang kan..

heehe okay la..adioss..assalamualaikumm


No comments:

Post a Comment