my story begin:)

                           percaya OR tidak..

assalamualaikumm.

ade sape2 tak tengok buletin utama semalam?tengok ke tak?agaknya aku nak cakap berita pasal ape..maybe ade yang boleh agak..ape yang tergempak?

SEJADAH BERDIRI...maybe jugak ade yang tak tengok berita tu..amat mengejutkan semua orang maybe..40 sejadah berdiri..bayangkan...dulu ade jugak kes macam ni tapi tak silap aku hanya 1 sejadah sahaje..nie 40..aku tak tahu berlaku di mana sebab situasi di rumah tak mengizinkan aku mendengar lebih teliti..dan terbaca di bawah tu,dia tulis di surau lama.

macam tu la bila akhir zaman kan??manusia jugak tak sedar-sedar diri lagi..sejadah berdiri?mungkin takde yang nak sembahyang..tak ramai yang nak menyembah allah..sampaikan sejadah yang ditinggalkan di surau lame boleh berdiri..

mak aku cakap "maybe ramai taknak sembahyang,jadi sejadah yang sembahyang"..so fikir-fikir laa..baru-baru nie seorang ustaz dengar sesuatu di langit..suara ape itu?mak aku tak ingat nak tanye suare ape tu..so kite ingat laa zaman dah nak akhir zaman,macam-macam berlaku..

bukan nak bagi ceramah,just nak ingatkan..aku pun takde la baik,tapi akan berusaha menjadi baik..insyallah

assalamualaikum..

2 comments: