my story begin:)

                        saya jahat ..!!

assalamualaikumm..

aku jahat ker?haha..atas saya,bawah aku..hehe kesah ape..biase je tu kan..okay2 persoalan tadi..sape nak jawab?okeh aku taip untuk aku sorang je bace..ngee..

aku jahat kenape nie?ape salah aku??oh tidak..mak ampunkan aku..haha..pulak dah aku nie..,meroyan ke hape..alorh reaction je pon..aku nie tak la jahat sangat?ye ke tidak?semua angguk!!ketok kang law tak angguk..hehe

macam nie..aku jahat..maksud aku..aku takkan layan laa orang sekadar nak say hi..nak suruh aku follow dia la tu..aku tak kisah tak nak follow..yang tak puas hati mesti ade yang just masuk untuk tinggalkn tu je kat shout..cammon bebeh..jangan harap laa...

<<<jahat tak?bia la nak cakap aku ape..aku takde la sampai camtu gi blog orang..just msuk untuk drop link jerr..eee cammon laa..<<asyik cammon2..ngee bia la kesah pe.(jahat tak)..ikot la,blog aku..korang tak suke takpe..janji aku senang hati..

okey cukup sudah membebel..

assalamualaikumm.. 

2 comments:

  1. kalau just letak link je n say hye ..dya pun xlayan..lagu kt blog ni lagu apa erk?? macam pernah dengar lh

    ReplyDelete