my story begin:)

              hari2 KERJa daa..!!

assalamualaikumm..

ape khabar semua?agak-agak ramai tak budak lepasan spm tak keje lagi?sape tak keje lagi?agkat kaki setinggi-tingginya?taknak angkat.??meh nak tarik rambut tu bagi BOTAk..hehe..gurau je laa

dah rezki takde nak buat mcm mane..aku nie haa pon alhamdulilah dh dapat keje..keje ape?nantikan entri NEXT yerr..hehehe..keje aku amat lah memenatkan..kalau korang pon mesti penat jugak..


ish keje pe aku buat tu..??haaa??tak maw pikir bukan-bukan..aku nie budak baik..ecehh..prasan sangat dah kalau macam tu..alahai dah keje nie rase pemalas pon ade..syoknya ujan-ujan nie baring atas katil..tarik selimut setinggi-tingginya..alohai..dah nasib..nak kene cari duit poket jugak kan.

buat ape nak cari duit poket??nak beli....ade laa..haha nanti aku gitau ek..korang law ade suggest untuk aku,boley komen di entri seterusnya..okay??tap berpada la ngan gaji ciputt aku nie..hhihi

okey la taknak cakap panjang2,stop here..assalamualaikumm

2 comments: